Hlavnou výhodou zápisu viacerých zmien do OR je, že jedným návrhom môžete zapísať neobmedzený počet zmien do obchodného registra. Súdny poplatok je rovnaký bez ohľadu na to či zapíšeme do OR len jednu zmenu alebo ich bude viacero.

V praxi sa teda stretávame s prípadom, že sa v spoločnosti zmení jedným návrhom na zápis konateľ, spoločník, obchodné meno, sídlo a rozšíria sa predmety podnikania (napr. pri predaji podniku novému majiteľovi). Ak by ste tieto zmeny do OR zapisovali samostatne a postupne vyšli by vás spolu na 1055€. Ak využijete službu zápis viacerých zmien jedným návrhom ušetríte veľmi veľa finančných prostriedkov. Ak aj vy hľadáte najlepší pomer odbornosti, profesionálnych služieb a ceny - ste na správnej adrese. Využite služby právnikov s praxou (viac ako 1000 zápisov zmien do OR) a sústreďte sa na svoje podnikanie. 

Zápis viacerých zmien súčasne jedným návrhom do OR za 347-397€ zahŕňa:

  • Konzultácia s našim právnikom.
  • Prípravu všetkých dokumentov nevyhnutných pre zápis viacerých zmien v spoločnosti do obchodného registra.
  • Vypracovanie a podanie návrhu na zápis zmeny spoločníka spoločnosti do obchodného registra.
  • Zaplatenie súdneho poplatku, ktorý je štandardne 66 €. Naša spoločnosť vďaka technológií zaručeného elektronického podpisu platí len 33 €, čím Vám šetrí peniaze.
  • Prítomnosť notára v sídle našej kancelárie pri podpise dokumentov - nemusíte nikam chodiť.
  • Prevzatie potvrdenia o vykonaní zápisu zmien spoločnosti a vyzdvihnutie jej výpisu.
  • Ohlásenie zápisu zmeny na daňovom 

Požadujete viac informácií, alebo máte na nás otázky?

Radi ich zodpovieme na tel. čísle 0238 102 974 alebo prostredníctvom emailu: info@maronekpartners.sk

Marônek&Partners v médiách

  • Finweb
  • Plus 7 dní
  • TA3
  • Hospodárske noviny
  • Trend
  • RTVS
VŠETKY PUBLIKÁCIE

Prečo zapísať zmeny do OR s pomocou našej Advokátskej kancelárie:

  1. Máme oprávnenie na poskytovanie právnych služieb a zápisy zmien do obchodného registra. Vyhnete sa tak prípadným opletačkám s políciou, ktoré hrozia klientom "subjektov z internetu", ktoré na poskytovanie právnych služieb za odmenu nemajú oprávnenie.
  2. Získate čas a ušetríte si energiu - dodáte nám údaje (kto bude novým spoločníkom, ktorý spoločník obchodný podiel prevádza, kde sa mení sídlo, ...), podpíšete nami pripravené dokumenty a viac sa o zápis tejto zmeny do OR nestaráte. Všetko zabezpečíme za Vás.
  3. Zabezpečíme zápis zmien rýchlo a bez vašich starostí - využijeme k tomu naše skúsenosti, ktoré sme získali vďaka zápisu zmien do OR pre viac ako 1000 spoločností. To nás radí medzi kancelárie s praxou a skúsenosťami v tejto oblasti.
  4. Ušetríte na súdnom poplatku 33 €. 
  5. Osobné stretnutia a konzultácie v príjemnom prostredí - sídlime v Bratislave Ružinove, kde vás radi privítame v našich priestoroch.
  6. Konzultácie a pomoc aj na diaľku - aj keď preferujeme osobné stretnutia vieme poskytnúť väčšinu služieb aj na diaľku s využitím moderných technológií. 
  7. Nič neriskujete - sme poistení na 1 500 000€ - ako advokátska kancelária sme samozrejme poistení na škody spôsobené pri výkone povolania. Od roku 2010 sme však túto poistku ešte nemuseli využiť, čo tiež dokazuje precíznosť a kvalitu nami odvedenej práce.
  8. Vzdelávame začínajúcich podnikateľov a zdieľame naše vedomosti - Pravidelne sa vyjadrujeme pre rôzne média - Hospodárske noviny, RTVS, TREND, TA3, Zisk Manažment, ktoré isto uznáte oslovujú len expertov v danej oblasti.  Zároveň sme pre vás pripravili sériu ebookov s hodnotnými radami pre začínajúcich podnikateľov.

Naše odporúčanie:

  1. Mnohí podnikatelia podceňujú kvalitu svojej zmluvnej dokumentácie - vyžiadajte si cenovú ponuku na jej kontrolu. 
  2. Mnohí podnikatelia podceňujú registráciu ochrannej známky až pokým nie je neskoro. Spýtajte sa nás - radi vám poradíme či je možné vašu značku registrovať a pripravíme cenovú ponuku našich služieb.  
  3. Máte dlžníkov - ozvite sa nám - poradíme vám, ktoré pohľadávky sa vám oplatí vymáhať a aká by bola cena našich služieb. 

Postupnosť krokov

  1. Po konzultácií, akceptácií cenovej ponuky a obdržaní podkladov (aké zmeny v OR budeme zapisovať ) pripravíme všetky potrebné dokumenty 
  2. Dokumenty podpíšete v sídle našej advokátskej kancelárie, kde zabezpečíme aj prítomnosť notára. Prípadne dokumenty podpíšete na „diaľku“ – ak Vám to bude viac vyhovovať. Po odovzdaní do našich rúk sa už nič nestaráte.
  3. Zabezpečíme zápis zmien do Obchodného registra 
  4. Odovzdáme Vám všetky dokumenty - osobne alebo poštou.
  5. V prípade Vášho záujmu Vám vieme pomôcť aj s inými právnymi službami. 

Vybrané referencie

Mám záujem o službu Zápis viacerých zmien súčasne v jednom návrhu do OR

Odoslanie kontaktného formulára nie je objednávkou ale prejavením seriózneho záujmu o využitie našich služieb. Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Bližie informáci o spracovaní osobných údajov nájdete tu.